Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 01, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Edyta Kowal prowadzi cykl podcastów o marketingu

Odcinki podcastu "Szczypta" będą publikowane co tydzień (fot. materiały prasowe)

Edyta Kowal, ekspertka w zakresie marketingu i doradztwa strategicznego dla firm, uruchomiła podcast „Szczypta”.

Co tydzień, począwszy od 1 września, w podcaście „Szczypta” poruszane będą zagadnienia dotyczące marketingu, biznesu i nowych technologii. Premierowe dwa odcinki zostały poświęcone streamingowi i e-sportowi. W pierwszym udział wzięli Wiktoria Wójcik i Maciej Sawicki z inStreamly, w drugim zaś – Maciej Boroń z MediaCom. Podcast dostępny jest m.in. na Spotify, iTunes, Google Podcasts.

26 sierpnia Edyta Kowal została współprowadzącą (wraz z Karolem Stryją) podcast „Rozmowy Facebooka”. Kowal wcześniej była CMO w agencji Prowly (odpowiadała za strategię marketingową i content marketingu), była też redaktor naczelną Proto.pl (serwisu o public relations), a także PR-owcem wspierającym marki Castrol i Evenea.

(IKO, 01.09.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.