Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 21, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsza w Polsce wspólna kampania Apple Premium Reseller

Spot przygotowany przez Cam-L Studio ma przekonać do korzystania z usług autoryzowanych salonów iSpot, Cortland lub iDream (screen Vimeo.com/Cam-L Studio)

Trzy marki Apple Premium Reseller (APR) – iSpot, Cortland i iDream – łączą siły w pierwszej wspólnej digitalowej kampanii „Tu bije źródło Apple”. Ma pokazać korzyści płynące z korzystania z autoryzowanych salonów Apple w Polsce.

Kampania nawiązuje do zmagań właścicieli produktów kupujących sprzęt w miejscach innych niż APR. Za strategię i realizację kampanii digital odpowiedzialny jest kreatywny dom produkcyjny Cam-L Studio.

Wielokanałowa kampania będzie realizowana w digitalu. W ramach niej będzie emitowany spot, zaplanowano landing page Tubijezrodloapple.pl oraz działania na portalu Facebook, YouTube i Instagram. Pierwsza odsłona kampanii wystartowała 20 sierpnia. Działania są zaplanowane do końca 2020 roku. Za obsługę PR kampanii odpowiada agencja Q&A Communications. 

(BAE, 21.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.