Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gemius/PBI: mniejsza przewaga Wp.pl nad Onet.pl

Stronę główną Wp.pl odwiedziło 13,5 mln internautów, a Onet.pl - 13,3 mln (fot. Christina Morillo/Pexels)

W lipcu zmniejszyła się pod względem liczby użytkowników przewaga strony głównej Wp.pl (Wirtualna Polska) nad Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska).

Jak wynika z danych Gemius/PBI, w lipcu stronę główną Wp.pl odwiedziło 13,5 mln internautów, co oznacza wzrost o 20,9 proc. w porównaniu z lipcem 2019 roku. Onet.pl miał 13,3 mln użytkowników (wzrost o 26,9 proc.). Różnica między Wp.pl a Onet.pl wynosiła 214 tys. użytkowników, podczas gdy rok wcześniej - 698 tys.

Stronę główną Interia.pl odwiedziło 5,5 mln internautów (wzrost o 13 proc.), Gazeta.pl - 4,8 mln (wzrost o 12,3 proc.), a O2.pl - 1,8 mln (spadek o 8 proc.)

Pod względem liczby odsłon pierwsza również była strona główna Wp.pl – 569,9 mln (wzrost o 3,9 proc.), a za nią: Onet.pl - 525,3 mln (wzrost o 25,2 proc.), Interia.pl - 236,1 mln (wzrost o 14,1 proc.), Gazeta.pl - 102,1 mln (wzrost o 0,8 proc.) i O2.pl - 20,1 mln (spadek o 17 proc.)

Przy czym strona główna Interii zawiera dane z dostępnych w wynikach badania Gemius/PBI serwisów "lnteria strona główna - klasyczna strona" i "Interia strona główna – artykuły".

(KOZ, 13.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.