Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W czerwcu Kozaczek.pl z największym wzrostem wśród serwisów plotkarskich

W czerwcu Kozaczek.pl odwiedziło 1,47 mln użytkowników (screen: Kozaczek.pl)

Większość serwisów plotkarskich zanotowała w czerwcu wzrosty. Najwięcej użytkowników procentowo zyskał Kozaczek.pl, najwięcej stracił zaś Jastrzabpost.pl.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, w czerwcu serwis Pudelek.pl odwiedziło 6,16 mln użytkowników (wzrost o 23,73 proc. w porównaniu z czerwcem 2019 roku). Na kolejnych miejscach znalazły się serwisy: Plejada.pl – 5,72 mln (wzrost o 57,92 proc.), Plotek.pl – 5,29 mln (wzrost o 11,53 proc.), Gwiazdy.wp.pl – 4,59 mln (wzrost o 2,32 proc.), Pomponik.pl – 4,21 mln (spadek o 2,02 proc.), Kozaczek.pl – 1,47 mln (wzrost o 143,05 proc.), Obcas.pl – 0,67 mln (przed rokiem poniżej progu), Eska.pl/hotplota – 0,55 mln (spadek o 33,8 proc.), Jastrzabpost.pl – 0,35 mln (spadek o 66,5 proc.) i Wprost.pl/prime-time/gwiazdy – 0,33 mln (przed rokiem poniżej progu).

Pod względem liczby odsłon pierwszy również był Pudelek.pl – 156,5 mln (wzrost o 2,6 proc.), na podium znalazły się też Pomponik.pl – 63,13 mln (wzrost o 33,15 proc.) i Gwiazdy.wp.pl – 47,09 mln (spadek o 2,1 proc.).

Serwisy Jastrzabpost.pl i Obcas.pl nie są audytowane przez Gemius/PBI, ich wyniki są estymowane.

(JSX, 05.08.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.