Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 17, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Żywiec Zdrój promuje się podczas treningów Daniela Kuczaja

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja VMLY&R (screen: YouTube.com/Qczaj)

Producent wody źródlanej Żywiec Zdrój prowadzi kampanię reklamową, której twarzą został trener personalny Daniel Kuczaj.

W kampanii „Zacznij z dobrą nutą” promowana jest woda smakowa „Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru”. Dziania reklamowe prowadzone są przede wszystkim w internecie, w tym na kanale Qczaj na YouTube (63 tys. subskrypcji) i na jego profilach w mediach społecznościowych. W ramach kampanii Kuczaj prowadzi treningi online wraz z zaproszonymi gośćmi, m.in. z modelką Pauliną Krupińską-Karpiel i aktorką Klaudią Halejcio.

Działania reklamowe wspierane są poprzez aktywacje konsumenckie i promocję w punktach sprzedaży. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja VMLY&R, a za zakup mediów, działania w internecie i w mediach społecznościowych odpowiada agencja Mediacom. Działaniami PR i współpracą z influencerami zajęła się agencja Tailor Made PR, aktywacje konsumenckie zaś prowadzone są przez agencję NAV.

(IKO, 17.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.