Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP szykuje kolejną debatę prezydencką

6 maja debatę TVP śledziło średnio 4,6 mln widzów (screen: YouTube.com/TVP Info)

Telewizja Polska zorganizuje kolejną przedwyborczą debatę prezydencką.

TVP pokazała debatę z udziałem kandydatów na prezydenta RP w środę 6 maja - wówczas wybory miały się odbyć 10 maja. Nowy termin wyborów wyznaczony został na 28 czerwca. Przepisy nakazują telewizji publicznej przeprowadzenie kolejne debaty. Zgodnie z rozporządzeniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji powinna ona być wyemitowana w ciągu ostatnich dwóch tygodni poprzedzających dzień wyborów.

TVP będzie musiała również ponownie udostępnić kandydatom czas na bezpłatne audycje.

Debatę 6 maja oglądało w TVP 1, TVP Info i TVP Polonia łącznie 4,6 mln widzów, najwięcej - 2,8 mln - przyciągnęła do Jedynki (dane Nielsen Audience Measurement).

Telewizja publiczna nie planuje przeprowadzenia debaty razem z innym nadawcą. W 2015 roku wspólną debatę zorganizowały TVP i Polsat, osobną miał TVN.

Polsat zapowiadał cykl debat z "Dziennikiem Gazetą Prawną" i RMF FM, ale - z powodu pandemii - się nie odbyły. Jak na razie nie podał, czy odbędą się w najbliższym czasie.

Galeria: 40 lat CNN

(KOZ, 08.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.