Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 Precise łączy zespoły business intelligence i analityki webowej

Łukasz Plona jest innovation & technology directorem w K2 Precise (fot. materiały prasowe)

Agencja marketingu precyzyjnego K2 Precise (Grupa K2) połączyła zespoły business intelligence i analityki webowej. Nowym podmiotem kieruje Łukasz Plona, innovation & technology director.

Nowo utworzony podmiot łączy kompetencje K2 Precise w zakresie SEM, social ads, programmatic, direct display, business intelligence i analityki webowej. Agencja podkreśla, że dzięki tej zmianie może lepiej identyfikować zachowania konsumentów, a to z kolei ma przełożyć się na lepsze wyniki prowadzonych kampanii i efektywniejsze zarządzanie budżetem mediowym.

„Nowa struktura jest elementem optymalizacji lejka sprzedaży klientów K2 Precise i skuteczniejszej realizacji wyznaczonych nam celów. Naszym nadrzędnym celem jest wspieranie sprzedaży i dostarczanie kompleksowych rozwiązań w tym zakresie, na podstawie ścieżek i zachowania użytkowników” - komentuje Łukasz Plona, innovation & technology director, który od dwóch lat w K2 Precise (wcześniej pod nazwą K2 Media) odpowiada za rozwój zaplecza technologicznego oraz poszerzanie i udoskonalanie kompetencji digitalowych.

Galeria: Premiery seriali w czerwcu

(IKO, 03.06.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.