Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gwiazdy.wp.pl z największym wzrostem wśród serwisów plotkarskich

Serwis Gwiazdy.wp.pl odwiedziło w marcu 5,75 mln użytkowników (screen: Gwiazdy.wp.pl)

Najpopularniejsze serwisy plotkarskie w marcu zanotowały wzrosty. Najwięcej użytkowników zyskał serwis Gwiazdy.wp.pl, najwięcej stracił - Eska.pl/hotplota.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, serwis Pudelek.pl odwiedziło w marcu 7,23 mln użytkowników (wzrost o 32,66 proc.). Dalej znalazły się: Plotek.pl - 6,18 mln (wzrost o 9,96 proc.), Gwiazdy.wp.pl - 5,75 mln (wzrost o 36,57 proc.), Plejada.pl - 5,2 mln (wzrost o 18,45 proc.), Pomponik.pl - 4,07 mln (spadek o 11,32 proc.), Jastrzabpost.pl - 1,44 mln (spadek o 17,24 proc.), Kozaczek.pl - 1,22 mln (spadek o 23,23 proc.), Obcas.pl - 0,9 mln (w marcu 2019 roku poniżej progu), Eska.pl/hotplota.pl - 0,83 mln (spadek o 21,69 proc.).

Pod względem liczby odsłon pierwszy był serwis Pudelek.pl - 164,44 mln (spadek o 5,49 proc.). Dalej były: Plotek.pl - 64,83 mln (spadek o 36,6 proc.) oraz Pomponik.pl - 63,47 mln (wzrost o 13,72 proc.).

Serwisy Jastrzabpost.pl i Obcas.pl nie są audytowane przez Gemius/PBI, ich wyniki są estymowane.

(PAZ, 28.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.