Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Marzec 31, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BrandLab odpowiada za komunikację Unilever Polska

Unilever jest właścicielem ponad 400 marek (fot. materiały prasowe)

Unilever Polska, koncern z sektora FMCG, powierzył kompleksową obsługę komunikacji korporacyjnej agencji BrandLab.

W ramach współpracy agencja zajmuje się doradztwem strategicznym w zakresie komunikacji korporacyjnej, w tym prowadzeniem biura prasowego, relacjami z mediami i partnerami. Działania prowadzi zespół komunikacji korporacyjnej BrandLab.

Unilever jest właścicielem ponad 400 marek, m.in. Dove, Lipton, Hellmann's, Magnum.

Galeria: Historia "Wprost" na okładkach

(IKO, 31.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.