Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

218 tys. prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej"

(screen: Wyborcza.pl)

"Gazeta Wyborcza" pod koniec 2019 roku miała 218 tys. prenumerat cyfrowych. To prawie 28 proc. więcej niż rok wcześniej. Średni przychód od prenumeratora wynosił w 2019 roku 14 zł.

Grupa Agora w opublikowanym w piątek sprawozdaniu finansowym za 2019 rok podała, że udział przychodów z tytułu sprzedaży prenumerat cyfrowych dziennika wyniósł 24 proc. wszystkich wpływów „Wyborczej”. Docelowo spółka chce, by w 2022 roku połowa przychodów „GW” pochodziła ze źródeł cyfrowych.

Agora skupia się na zwiększaniu średniego przychodu z każdej prenumeraty i wpływów z reklamy w serwisach "GW". "Trudno jest ocenić, czy cele te uda się Spółce zrealizować, biorąc pod uwagę dużą konkurencję na rynku internetowym" - czytamy w sprawozdaniu.

Podczas piątkowej telekonferencji prezes Agory Bartosz Hojka poinformował, że średni przychód od prenumeratora wynosił w 2019 roku 14 zł. W marcu 2019 roku podano, że to 10 zł.

Pod koniec 2018 roku „GW” miała 170,5 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych, we wrześniu 2019 roku liczba subskrypcji przekroczyła 200 tys.

(JSX, 13.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.