Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Techland w nowej siedzibie dokończy grę "Dying Light 2"

Producent gier komputerowych firma Techland zakończyła przeprowadzkę do nowej siedziby we Wrocławiu. Spełnia ona standardy, w jakich pracuje się w branży high-tech w Dolinie Krzemowej.

- Efektywne zarządzanie ludźmi jest dziś największym wyzwaniem w branży gemingowej - mówi Paweł Marchewka, CEO i założyciel Techlandu, wiodącego producenta gier komputerowych. - Szczególnie trudne jest zarządzanie kilkusetosobową międzynarodową grupą pracującą nad jednym projektem, która składa się z ludzi różnych generacji i różnych kultur - dodaje Marchewka. Obecnie  Techland kończy prace nad "Dying Light 2", czyli drugą odsłoną flagowego produktu wrocławskiego studia. W pierwszą wersję gry typu open world z 2015 roku zagrało ok. 18 mln osób. Rekordzista poświęcił jej 5,4 tys. godzin.

- "Dying Light 2" będzie grą wielowarstwową, czyli gracz będzie mógł tworzyć własny świat i własną fabułę. Dzięki temu będzie można w nią grać przez całe życie - zapewnia Tymon Smektała, lead game designer. Nie podaje, kiedy gra będzie mieć premierę, ale na pewno nie wiosną 2020 roku, jak wcześniej planowano. - Dopracowaniu "Dying Light 2" mimo przerw związanych z przeprowadzą sprzyja nowe miejsce pracy - mówi Smektała.

Techland zainwestował we własną nieruchomość położoną tuż obok biurowca, z którego korzystał dotychczas, przy ul. Jana Szczyrki. W nowym budynku o powierzchni 8250 mkw. urządzono 300 stanowisk pracy. Jego sercem jest studio do mo-capu (przychwytywania ruchu aktorów) o powierzchni 270 mkw. i wysokie na 6 m. W budynku są też 22 sale konferencyjne i liczne miejsca do odpoczynku i relaksu.

- Projektując pomieszczenia, czerpaliśmy inspiracje z Doliny Krzemowej. Kierowaliśmy się zapotrzebowaniem pracowników - mówi Aleksandra Marchewka, która kierowała budową nowej siedziby, w Techlandzie prowadzi spółkę zarządzającą nieruchomościami. - Dlatego nie są zaskoczeniem pokój do drzemki, siłownia, minigolf, gabinet masażu czy nawet salon barbera. Do kantyny prowadzi zjeżdżalnia. Nasi pracownicy to nie tylko programiści, ale także kreatywni artyści, pisarze, muzycy, graficy. Chcemy, aby wszyscy się tu dobrze czuli - dodaje Aleksandra Marchewka.

Techland w 2018 roku miał 182,7 mln zł przychodu i 101,4 mln zł zysku netto. Nakłady producenta na "Dying Light 2" przekroczą 100 mln dolarów. Równolegle zespół firmy w Warszawie pracuje nad nową grą RPG.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(GK, 05.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.