Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: na weekend

Dział:

Dodano: Grudzień 27, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Święta z Kevinem i Zenkiem

"Kevin sam w domu" zgromadził o 750 tys. widzów mniej niż przed rokiem (screen YouTube.com/ Movieclips Classic Trailers)

W święta Bożego Narodzenia najchętniej oglądaną stacją w grupie ogólnej była TVP 1, a w grupie komercyjnej - Polsat. Najwięcej widzów zgromadziły pokazywany w Polsacie (tradycyjnie) w Wigilię film "Kevin sam w domu" i benefis Zenka Martyniuka 26 grudnia w TVP 2. Przed telewizorem spędziliśmy mniej czasu, niż przed rokiem.

W dniach 25-26 grudnia 2019 roku udział TVP 1 w grupie ogólnej wyniósł 9,17 proc. (spadek z 9,77 proc. przed rokiem), TVP 2 - 8,92 proc. (wzrost 6,73 proc.), Polsatu - 7,32 proc. (spadek z 9,27 proc.), a TVN - 6,97 proc. (spadek z 7,73 proc.).

W grupie komercyjnej Polsat prowadził zdobywając 9,19 proc. udziału w rynku (spadek z 11,69 proc. przed rokiem). TVN miał 8,87 proc. udziału (spadek z 10,12 proc.), TVP 2 - 7,49 proc. (wzrost z 5,89 proc.), a TVP 1 - 6,11 proc. (spadek z 6,75 proc.).

"Kevin sam w domu" (znów) hitem świąt

W święta najwięcej widzów zgromadziła emitowana w Wigilię w Polsacie o 20 komedia "Kevin sam w domu". Film przyciągnął 3,76 mln widzów, tj. o 750,8 tys. mniej niż przed rokiem.

Niewiele mniej widzów - 3,71 mln - zgromadził w drugi dzień świąt w TVP 2 benefis Zenka Martyniuka "Życie to są chwile".

Wśród najchętniej oglądanych programów znalazło się specjalne wydanie "Rolnik szuka żony" w pierwszy dzień świąt o 20.15 w TVP 1 (2,93 mln widzów), "Wiadomości" w drugi dzień świąt w TVP 1 (2,36 mln widzów) i "Fakty" w drugi dzień świąt w TVN (2,3 mln widzów). Dane: Nielsen Audience Measurement.

"Kevin sam w domu" świątecznym hitem od lat

"Kevin sam w domu" jest tradycyjnie najchętniej oglądaną pozycją w święta Bożego Narodzenia. W Wigilię ub.r. komedia przyciągnęła do Polsatu 4,5 mln widzów.

Polsat w święta Bożego Narodzenia w 2010 roku początkowo nie uwzględnił filmu „Kevin sam w domu” w swojej ramówce. Na Facebooku pojawiły się grupy domagające się emisji świątecznego hitu. Do Polsatu trafiła nawet petycja w tej sprawie. Stacja postanowiła spełnić prośby widzów i „Kevin sam w domu” ostatecznie pojawił się w ramówce w pierwszy dzień świąt.

Co roku w okolicach świąt Bożego Narodzenia fraza: "Kevin sam w domu" jest jedną z najczęściej wyszukiwanych w Google w Polsce. Wzrost zainteresowania widać na poniższej grafice.

(KOZ, 27.12.2019)

Pozostałe tematy weekendowe

Hajsik na Tiktoku
Michał Kołodziejczyk nie będzie naczelnym...
Tweetuj z głową
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.