Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 06, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dom z papieru" w spocie promującym wspólną ofertę Netfliksa i Platformy Canal+

Materiały reklamowe nawiązują do serialu „Dom z papieru”

Kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix i Platformy Canal+ wykorzystuje motyw spoilerowania seriali.

Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców, że klienci Canal+ mogą korzystać z oferty łączącej usługi platformy z serwisem streamingowym Netflix. Nowe opcje są dostępne w trzech pakietach.

Materiały reklamowe i spot telewizyjny nawiązują do serialu „Dom z papieru” – oryginalnej produkcji serwisu Netflix. Wykorzystana w spocie scenografia jest inspirowana głównym miejscem wydarzeń serialu. W materiale ponownie pojawiają się gangsterzy znani z wcześniejszych kampanii Platformy Canal+. Tym razem w trakcie negocjacji z policją grożą, że zdradzą zakończenia najnowszych seriali emitowanych przez Canal+ i Netflix, takich jak „Wiedźmin” i „Żmijowisko”.

Kampania obejmuje 30-sekundowy spot telewizyjny, reklamę zewnętrzną, kino i radio. W ramach kampanii realizowane będą też intensywne działania w internecie, na które złożą się materiały wykorzystywane w kampanii display, w kanałach społecznościowych i serwisach VoD. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw.

(AMS, 06.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.