Temat: na weekend

Dział:

Dodano: Listopad 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W szponach hazardu

Etoto ma na swojej liście kilka innych nazwisk dziennkarzy, o których się starano, ale Roman Kołtoń, Mateusz Borek, Tomasz Smokowski i Michał Pol byli na samym jej szczycie (fot. https://vimeo.com/325192106)

Zakłady bukmacherskie kuszą dziennikarzy sportowych coraz atrakcyjniejszymi ofertami współpracy. Tych, którzy odmawiają, ubywa.

Film z making of tegorocznej sesji zdjęciowej ambasadorów zakładów bukmacherskich Etoto. Udział biorą: Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Roman Kołtoń, Michał Pol. Ubrani w eleganckie garnitury świetnie się bawią, pozując do zdjęć. Na sygnał reżysera jednocześnie podnoszą do ust mikrofony z nałożoną kostką z logo Etoto.

– Byłem dinozaurem w promowaniu zakładów bukmacherskich. Wieszano na mnie psy, a dziś robią to wszyscy dziennikarze sportowi, którzy są rozpoznawalni i prezentują odpowiedni poziom merytoryczny – mówi nie bez satysfakcji Mateusz Borek, komentator sportowy Polsatu.

Sęk w tym, że nie wszyscy. Kwestia współpracy i promowania zakładów bukmacherskich dzieli środowisko dziennikarzy sportowych.

(GK, 08.11.2019)

Pozostałe tematy weekendowe

Krzysztof Sobieszek poleca apki
Dla kogo jest Apple TV Plus
Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7355 (koszt 3,69 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.





Tu wpisz kod jeśli dostałeś go mailem kupując dostęp w redakcji „Press”. Więcej informacji w regulaminie.

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.