Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RECMA: najlepszą agencją Starcom, a grupą - GroupM

Magdalena Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu (fot. materiały prasowe)

Starcom (Publicis Media) został uznany za najlepszą agencję mediową w Polsce – wynika z raportu RECMA "The Qualitative Evaluation Poland". Najwyżej ocenioną grupą mediową jest GroupM (WPP).

Lider zestawienia Starcom otrzymał tytuł agencji dominującej. Za dominujące uznano także agencje należące do GroupM: MediaCom Warszawa i Wavemaker, które zajęły w raporcie ex aequo drugie miejsce.

Na czwartym miejscu w raporcie znalazła się agencja Havas Media (Havas Media Group). Piątkę zestawienia zamyka Value Media (Group One), która jest jedyną niezależną agencją mediową uwzględnioną w raporcie. Zarówno Havas Media, jak i Value Media zostały ocenione jako agencje high. Dalsze miejsca zajęły agencje: Zenith, OMD, Mindshare i Spark Foundry (ex aequo), Vizeum.

W zestawieniu grupowym liderem jest GroupM, a tuż za nią grupa Publicis Media. Trzecia jest Havas Media Group. Dalej są Group One i Omnicom Media Group.

Ponadto należąca do Publicis Media agencja Zenith otrzymała najlepszy wynik w kategorii new-biz balance (33 mln euro na plusie). Z kolei Vizeum miała najwyższy wzrost biznesu w ciągu trzech lat (wzrost o 105 proc.).

Raport RECMA "The Qualitative Evaluation Poland" powstał na podstawie 18 wskaźników KPI, w tym: new-biz balance (lipiec 2018 - wrzesień 2019), wzrost biznesu na przestrzeni trzech lat, wzrost portfolio klienckiego, główne zmiany w zarządzaniu i liczba dużych klientów.

(IKO, 07.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.