Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sierpniu liderem w grupie ogólnej była TVP 1, a w komercyjnej - Polsat

W sierpniu w grupie ogólnej TVP 1 uzyskała 10,06 proc. udziału w rynku (fot. Wojciech Artyniew / "Press")

W sierpniu TVP 1 i TVP 2 zwiększyły udział w widowni telewizyjnej stacji z tzw. wielkiej czwórki. TVN i Polsat zanotowały spadki. Liderem w grupie ogólnej była TVP 1, a w grupie komercyjnej - Polsat.

W sierpniu w grupie ogólnej TVP 1 uzyskała 10,06 proc. udziału w rynku i był to wzrost z 7,6 proc. w sierpniu 2018 roku. Udział Polsatu spadł z 10,83 proc. do 9,59 proc., a TVN z 8,75 proc. do 7,65 proc. Wzrost zanotowała TVP 2 – z 6,63 proc. do 7,3 proc. Na kolejnych miejscach uplasowały się: TVN 24 z udziałem 4,76 proc. (wobec 4,5 proc. rok wcześniej), TVP Info z 3,97 proc. (wzrost z 3,49 proc.), TV 4 z 3,3 proc. (spadek z 3,83 proc.), TVN 7 z 3,24 proc. (spadek z 3,41 proc.), TV Puls z 3,16 proc. (spadek z 3,26 proc.) i TTV z 2,24 proc. (spadek z 2,27 proc.).

W grupie komercyjnej w sierpniu prowadził Polsat z udziałem 10,78 proc. wobec 11,77 proc. w sierpniu 2018 roku. Udział TVN spadł z 11,11 proc. do 10,18 proc. Wzrost zanotowały TVP 2 (z 5,37 proc. do 6,2 proc.) i TVP 1 (z 4,54 proc. do 6,12 proc.). Dalej były: TVN 7 z 3,51 proc. (spadek z 3,71 proc.), TTV z 3,46 proc. (wzrost z 3,27 proc.), TV Puls z 3,35 proc. (wzrost z 3,32 proc.), TV 4 z 3,35 proc. (spadek z 3,56 proc.), TVN 24 z 2,49 proc. (spadek z 2,7 proc.) i Puls 2 z 2,05 proc. (wzrost z 2,03 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement

(JSX, 03.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.