Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 06, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Największe agencje PR w Hollywood łączą siły

Jednym z klientów połączonych agencji będzie aktor Denzel Washington (screen YouTube/TNT)

PMK-BNC i Rogers & Cowan, dwie największe hollywoodzkie agencje public relations, zostaną połączone - ujawnił dziennik "The New York Times".

Według gazety holding reklamowy IPG, właściciel obu agencji, podjął decyzję o fuzji w związku z rosnącą konkurencją agencji niezależnych, a także w celu obniżenia kosztów działalności firm. Na razie nie wiadomo, jaką nazwę będzie miał podmiot powstały z połączenia agencji. Na jego czele staną Cindi Berger (obecna szefowa PMK-BNC) i Mark Owens (kierujący Rogers & Cowan) - odpowiednio w rolach przewodniczącej rady dyrektorów i prezesa zarządu.

Klientami PMK-BNC i Rogers & Cowan są m.in. aktorzy Denzel Washington, Brie Larson i Robert Redford; muzycy Elton John i Katy Perry; firmy McDonald’s, Microsoft, Royal Caribbean, Samsung, Verizon, YouTube, Audi, Hasbro i Mastercard.

(LL, 06.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.