Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Moonlit Games Studio zadebiutuje na rynku NewConnect

W portfolio Moonlit znajduje się m.in. przeniesienie gry Thief Simulator na urządzenia mobilne (fot. Moonlit.games)

W środę na rynku NewConnect zadebiutuje Moonlit Games Studio – krakowski producent gier komputerowych i wideo. Do obrotu trafi 5 mln akcji spółki.

Moonlit istnieje od czterech lat. Od początku zajmuje się podwykonawstwem projektów gier (spółka ma ponad 20 klientów, m.in. Fat Dog Games i Ultimate Games). W 2018 roku firma poszerzyła swoją działalność o produkcję autorskich gier.

W tym roku Moonlit zamierza przygotować i wydać cztery gry na platformy PC, Xbox One, Play Station 4, Nintendo Switch oraz na smartfony z systemem Android i iOS. Plan wydawniczy spółki zakłada ukończenie sześciu produkcji i wdrożenie jednej technologii (Angular Light) do końca 2021 roku. Na jeden z zapowiedzianych projektów – "Neon Noir" – firma otrzymała dofinansowanie z programu GameInn w wysokości ponad 400 tys. zł, a cały budżet gry ma wynieść około 900 tys. zł.

W 2018 roku Moonlit zanotował stratę netto w wysokości 672 tys. zł, przy przychodach ze sprzedaży wynoszących 530,8 tys. zł. Rok 2017 spółka zakończyła z zyskiem (95,7 tys. zł) i przychodami rzędu 699 tys. zł. Największy udział w akcjonariacie spółki (24 proc.) posiada inny producent gier - PlayWay SA.

(PD, 25.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.