Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Tygodnik Powszechny" i "Gość Niedzielny" poprawiły sprzedaż w kwietniu

Średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” wzrosła o 3,86 proc., a „Gościa Niedzielnego” o 3,01 proc.

Spośród tygodników ogólnopolskich sprzedaż w kwietniu poprawiły „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) i „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Największy spadek zanotowała „Gazeta Polska” (Forum).

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” wzrosła w porównaniu z kwietniem 2017 roku o 3,86 proc., do 30 033 egz., a „Gościa Niedzielnego” o 3,01 proc., do 119 173 egz.

Średnia sprzedaż „Polityki” (Polityka) w kwietniu wyniosła 10 0007 egz. (spadek o 3,69 proc.), „Newsweek Polska” (RAS Polska) – 78 235 egz. (spadek o 15,46 proc.), „Sieci” (Fratria) – 42 211 egz. (spadek o 7,97 proc.), „Tygodnika do Rzeczy” (Orle Pióro) – 33 734 egz. (spadek o 4,70 proc.), „Przeglądu” (Fundacja Oratio Recta) – 16 265 egz. (spadek o 6,50 proc.), „Wprost” (PMPG Polskie Media) – 14 798 egz. (spadek o 14,65 proc.). Największy spadek zanotowała „Gazeta Polska” - o 26,08 proc., do 21 338 egz.

Tygodnik „Angora” z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 224 448 egz. (spadek o 4,22 proc.).

(PD, 18.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.