Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Warka prowadzi kampanię wizerunkową z Ronaldinho

Ronaldinho jest mistrzem świata z Brazylią z 2002 roku (fot. materiały prasowe)

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię marki piwa Warka, którą promuje były piłkarz Ronaldinho.

Ronaldinho został twarzą Warki w kwietniu (wówczas jego wizerunek znalazł się na opakowaniach piwa i w materiałach promocyjnych). Od 7 czerwca prowadzona jest kampania wizerunkowa z udziałem piłkarza - głównie w telewizji. W komunikacji podkreślono, że "legendarny piłkarz wylądował na Planecie Warka, by przypomnieć fanom futbolową magię nie z tej ziemi".

Kreację przygotowała Agencja 2012. Spot w reżyserii Macieja Kowalczuka wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja. Zdjęcia realizował Bartłomiej Kaczmarek. Za dźwięk odpowiada Ztudio i Burza, a za postprodukcję agencja Televisor. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Materiały BTL do kampanii i opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja Roots.

Warka jest sponsorem UEFA Europa League i wspiera Super Cup 2019.

(IKO, 10.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.