Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 28, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PiS wydał najwięcej na spoty w telewizji

PiS wydał na spoty w telewizji więcej niż Koalicja Europejska i Wiosna łącznie (screen YouTube/pisorgpl)

Trzy komitety wyborcze, których kandydaci dostali się do Parlamentu Europejskiego, wydały na spoty w telewizji łącznie 1,4 mln zł - wynika z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement.

Najwięcej na spoty w telewizji przeznaczyło Prawo i Sprawiedliwość - 845 tys. zł. Koalicja Europejska wydała na spoty w tym medium 380 tys. zł, a Wiosna 177 tys. zł. Dane Nielsena obejmują okres 10-24 maja.

Od marca komitety wydały ok. 1,8 mln zł na reklamy na Facebooku i 380 tys. zł w Google. Na Facebooku najwięcej pieniędzy wydała Konfederacja, w Google – PiS.

Galeria: Fotorelacja z gali Grand Press Photo 2019

(KOZ, 28.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.