Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 28, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dawid Kwiatkowski promuje McDonald's „Najbardziej ekipowym klipem ever"

Projekt kampanii przygotowała agencja DDB (fot. materiały prasowe)

Dawid Kwiatkowski we współpracy z siecią McDonald’s stworzył teledysk. Aby go obejrzeć, trzeba połączyć ze sobą kilka smartfonów.

„2 for U fajnie się składa” to aktywacja, którą McDonald’s kieruje do młodej grupy konsumentów. Aby obejrzeć „Najbardziej ekipowy klip ever”, należy wejść na Messengera McDonald’s Polska i zaprosić znajomych. Klip uruchomi się po połączeniu ze sobą kilku smartfonów - od dwóch do sześciu. Z każdym kolejnym telefonem na ekranie widać więcej obrazu i efektów. Osoby, które obejrzą film na sześciu telefonach, otrzymują od sieci dodatkowe zniżki (2 x 2 for U za 8 zł).

Projekt kampanii przygotowała dla McDonald’s agencja DDB. 

Galeria: Grand Press Photo 2019, projekt dokumentalny - I miejsce

(AMS, 28.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.