Dorota Szelągowska promuje pralki Bosch
Dorota Szelągowska po raz pierwszy wystąpiła w kampanii Bosch (screen: Youtube.com/Bosch Home Polska)
Dorota Szelągowska, prezenterka i projektantka wnętrz, została twarzą nowej kampanii marki Bosch (producent sprzętu AGD).
To pierwsza kampania Bosch z udziałem Szelągowskiej, która od tego roku jest ambasadorką marki i promuje urządzenia z kategorii Dom. Ponadto prezenterka opracowuje i konsultuje treści, które pojawiają się w serwisie Akademiasmaku.pl, prowadzonym pod marką Bosch.
Kampania realizowana jest w prasie (21 tytułów) i w internecie. Za kreację banerów i formatów digitalowych i za plan działań w internecie odpowiada agencja ACR Media House. Key visuale dla tytułów prasowych przygotowało TStudio Tomasz Lechociński. Działania potrwają do połowy lipca.
(IKO, 21.05.2019)













