Beata Kozidrak reklamuje Krakusa. To jej pierwsza kampania od kilku lat
Beata Kozidrak nagrała świąteczny dżingiel promujący hasło "To już czas! Chodźcie na Krakusa barszcz" (fot. materiały prasowe)
Wokalistka Beata Kozidrak wystąpiła w pierwszej od kilku lat kampanii reklamowej. Została twarzą marki Krakus (Grupa Maspex) w jej świątecznych działaniach.
Beata Kozidrak nagrała świąteczny dżingiel promujący hasło "To już czas! Chodźcie na Krakusa barszcz", który pojawił się w reels i stories na Instagramie wokalistki oraz w bibliotece TikToka i Instagrama.
Równolegle Krakus angażuje influencerów z TikToka i Instagrama, aby dotrzeć do młodszych odbiorców.
Kampanię zrealizowała agencja Tailor Made PR, muzykę Studio Hilit House, słowa do piosenki napisała Beata Kozidrak, a reżyserią spotu zajął się VEV Productions.
W 2022 roku Beata Kozidrak została skazana prawomocnym wyrokiem sądu za jazdę samochodem pod wpływem alkoholu. Badanie wykazało 2 promile alkoholu we krwi.
Zdaniem Marcina Kalkhoffa, specjalisty od wizerunku marek i partnera w BrandDoctor, takie wydarzenia mają dziś niewielkie znaczenie podczas wyboru gwiazdy do kampanii. - Dziś celebrytów wybiera Excel, a wybory są podyktowane zasięgami, a nie tym, co się wydarzyło w ich życiu. Kozidrak jest znana, zasięg będzie wygenerowany i tylko to się liczy - uważa Kalkhoff. - Przy liczbie informacji, jakimi jesteśmy bombardowani na co dzień, żaden news, nawet taki, ze gwiazda zrobiła coś niewłaściwego, nie żyje zbyt długo - przyznaje ekspert.
W przeszłości Beata Kozidrak występowała w reklamach m.in. Coca-Coli, Plus Banku i lodów Koral. Brała też udział w kampanii promującej serial Netflixa "Orange Is the New Black".
(AMS, MS, 05.12.2025)










