Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google testuje w USA nowy format reklam na YouTube

Nowa usługa może zostać zaprezentowana podczas konferencji Google Marketing Live (fot. archiwum "Press")

Google testuje na amerykańskim YouTube nowy format reklam, które zawierają ceny i rekomendacje dotyczące produktów i pozwalają na robienie zakupów w środowisku Google’a. 

Wśród pierwszych marek, na których bada się skuteczność takich spotów, są Nike i Ultra Beauty. Reklamy odsyłają użytkowników YouTube do platformy handlowej Google Express.

Firma nie poinformowała jeszcze oficjalnie o uruchomieniu usługi, ale według amerykańskich mediów zrobi to prawdopodobnie podczas konferencji Google Marketing Live, która odbędzie się 14 maja, a platforma handlowa zostanie wtedy przemianowana na Google Shopping.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MC, 08.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.