Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 29, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MediaMarkt w kampanii nawiązuje do bananów

Za obsługę sieci MediaMarkt odpowiada agencja Heart & Brain

Sieć MediaMarkt w kampanii z Tytusem reaguje na spontaniczną akcję internautów związaną z usunięciem dzieł dwóch artystek z wystawy w Muzeum Narodowym.

W piątek z Galerii Sztuki XX i XXI Wieku w Muzeum Narodowym w Warszawie usunięte zostały prace Natalii LL i Katarzyny Kozyry. Cykl zdjęć i wideo Natalii LL pt. "Sztuka konsumpcyjna" z 1975 roku przedstawia kobiety w zmysłowy sposób jedzące banany. Po usunięciu dzieł media społecznościowe zalała fala zdjęć z bananami - internauci, w tym artyści i znane osoby, publikowali fotografie podczas jedzenia bananów z hashtagami #bananaselfie, #banana lub #banan. Na Facebooku internauci zorganizowali wydarzenie "Jedzenie bananów przed Muzeum Narodowym".

Na akcję zareagowała agencja Heart & Brain obsługująca sieć marketów MediaMarkt. Do mediów społecznościowych, a także w formie banerów publikowanych w portalach trafiła reklama sieci z Tytusem. Bohater komiksu "Tytus, Romek i A'Tomek" mówi: "Jedzenie bananów jest zdrowe, wpływa na ciało i... na głowę".

– W planach mieliśmy też specjalną akcję ofertową dotyczącą blenderów, ale nie udało się tego tak szybko zrealizować – mówi Michał Kazimierczak, partner i dyrektor strategiczny agencji Heart & Brain.

Prof. Jerzy Miziołek, dyrektor Muzeum Narodowego w Warszawie, który zdecydował o usunięciu prac, oświadczył wczoraj, że wrócą one na ekspozycję.

(AMS, 29.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.