Borys Szyc w kampanii serwisu Storytel.pl
Borys Szyc jest lektorem audiobooka "Sherlock Holmes" (fot. materiały prasowe)
Aktor Borys Szyc występuje w kampanii serwisu z audiobookami Storytel.pl.
Szyc promuje najnowszy audiobook w portfolio Storytel – "Sherlock Holmes", którego jest lektorem. Wizerunek aktora pojawi się w kampanii telewizyjnej (kanały tematyczne TVN) i internetowej, która rozpocznie się w maju. Natomiast w czerwcu działania reklamowe prowadzone będą w radiu, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. 44-sekundowy spot dostępny jest już w kanale Storytel.pl na YouTube, zaś pierwsze opowiadanie o detektywie Sherlocku Holmesie dostępne jest w aplikacji Storytel.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja The Hares. Za zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry i Rebel Media.
Na potrzeby promocji powstała też strona internetowa Sherlockholmes.storytel.com. W ramach kampanii Storytel promuje też swoją aplikację, oferując nowym użytkownikom 30 dni bezpłatnego słuchania audiobooków. Projekt będzie też promowany podczas Międzynarodowego Festiwalu Kina Niezależnego Mastercard Off Camera w Krakowie, którego Storytel jest partnerem strategicznym.
(IKO, 29.04.2019)