Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 23, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adidas pozostanie sponsorem Realu Madryt - to największa umowa sponsorska klubu

(screen: YouTube)

Adidas, niemiecki producent sprzętu i akcesoriów sportowych, przedłużył umowę sponsorską z hiszpańskim klubem piłkarskim Real Madryt.

Jak donosi sportowy dziennik “Marca”, Adidas i Real uzgodnili warunki przedłużenia obecnej, wygasającej w 2020 roku umowy. Ustalono, że niemiecka firma pozostanie sponsorem piłkarzy z Madrytu co najmniej do 2031 roku. Wartość porozumienia szacowana jest na 120 mln euro za sezon. W sumie może ona sięgnąć 1,6 mld euro w zależności od wyników osiąganych przez klub. “Marca” podaje, że jest to największa umowa sponsorska w historii Realu Madryt.

(LL, 23.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 24, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

O cyfrowych obywatelach na CMO Summit 2019

Podczas konferencji wystąpią m.in. Piotr Piętka (Publicis), Gabriel Matwiejczyk (Facebook), Łukasz Urbański (Polsat Media) czy Rafał Masny (Abstrachuje.TV) (fot. materiały prasowe)

7 maja w Warszawie odbędzie się CMO Summit 2019. To kolejna edycja konferencji skierowanej do dyrektorów marketingu i CMOs (chief marketing officers). Organizuje ją firma doradcza Shortlist Consulting we współpracy z IAA Polska Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy.

Tematem przewodnim CMO Summit 2019 jest "Meet the digital citizens". Uczestnicy dowiedzą się, jakie zmiany zaszły w cyfrowych zachowaniach obywateli, konsumentów mediów, marek czy też "shopperów" w naszym kraju na przestrzeni ostatnich lat. 

"Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektora marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących dziś przed nim w tym kontekście" - informują organizatorzy. 

Prelegenci skoncentrują się na tym, jak z perspektywy CMO nawigować marką w coraz bardziej złożonym świecie cyfrowym, jak odczytywać i reagować na potrzeby konsumentów w oparciu o dane i technologie, a także omówią coraz bardziej znaczącą rolę e-commerce i wykorzystania nowych narzędzi takich jak influencer marketing czy obecność marki w branży esportu.

Podczas konferencji wystąpią m.in. Piotr Piętka (CO-CEO, Publicis Groupe Polska), Gabriel Matwiejczyk (Measurement Lead CEE, Facebook), Łukasz Urbański (Business Development Director, Polsat Media) czy Rafał Masny (współtwórca Abstrachuje.TV).

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest IAA Polska Miedzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Patronem medialnym jest magazyn „Press”.

Konferencja odbędzie się w Przestrzeń from Facebook przy Koszykowej 61. Obowiązują zaproszenia. 

Więcej na shortlist.com.pl

CP

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.