Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Roast Marcina Prokopa w kanałach społecznościowych marki Schweppes

(screen: YouTube)

"Różne smaki życia z Marcinem Prokopem" - to temat kampanii marki Schweppes (Orangina Schweppes).

Celem kampanii jest pokazanie klientom, że Schweppes to nie tylko Tonic, ale marka  szerokiego portfolio napojów gazowanych. W kampanii wykorzystano nowego ambasadora marki Schweppes, Marcina Prokopa. W jej ramach w mediach społecznościowych pojawi się sześć wideo, w których Prokop prowadzi sarkastyczne rozmowy z różnymi wersjami samego siebie, opowiada o swoich autentycznych doświadczeniach i zachęca do próbowania w życiu nowych rzeczy. Każde wideo osadzone jest w innej rzeczywistości, nawiązującej do licznych obliczy Prokopa i  smaków Schweppes.

Pierwsze wideo jest dostępne od 11 kwietnia na Facebooku, YouTube i Instagramie.  Za strategię i kreację odpowiada H2O Creative, produkcję wideo - OTO Film, a planowanie mediów – Wavemaker.

(AMS, 12.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.