Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jak Canon organizuje wirtualne premiery produktów?

Zapraszamy do obejrzenia nowego odcinka programu "Wideo w akcji" z udziałem Joanny Stankiewicz z Canon Polska, szefowej komunikacji korporacyjnej i marketingowej.

Joanna Stankiewicz w rozmowie z Honoratą Gawlas:

- przedstawia założenia i scenariusz wirtualnych wydarzeń organizowanych przez Canon,

- omawia wskaźniki sukcesu oraz tłumaczy, jak je osiągnąć,

- daje wskazówki, jak i gdzie prowadzić kampanię promującą wydarzenie,

- mówi o kosztach organizacji wirtualnej premiery produktu,

- tłumaczy, dlaczego zorganizowanie wydarzenia w studiu green screen się opłaca.

Link do programu: http://bit.ly/2FN6MoQ

(04.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.