Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 27, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix rozwiązuje sekcję marketingową

W ub.r. Netflix wydał na reklamę 2,37 mld dol. (fot. Pixabay.com)

Serwis streamingowy Netflix rozwiązał globalny zespół odpowiedzialny za promocję marki - donosi serwis branżowy Adweek.

Likwidowana struktura zajmowała się kampaniami brandingowymi i marketingiem związanym z produkcjami własnymi Netfliksa. Nie ujawniono, ile osób straciło pracę. Niedawno zakończenie współpracy z serwisem ogłosili Kelly Bennett, od siedmiu lat szef marketingu Netfliksa, oraz Stephen Bruno, wiceprezes ds. marketingu.

W ubiegłym roku amerykański serwis wydał na reklamę 2,37 mld dol., aż o 65 proc. więcej niż rok wcześniej. W tym roku ta kwota ma wzrosnąć do niemal 2,9 mld dol.

Netflix ma prawie 140 mln subskrybentów.

(LL, 27.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.