Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 26, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rafał Wyszyński na czele DataTech Advisory, nowej spółki Grupy Netsprint

Rafał Wyszyński (fot. materiały prasowe)

Holding Dirlango i fundusz Innova Capital, właściciele Grupy Netsprint, stworzyli spółkę zajmującą się doradztwem w zakresie wykorzystania danych i technologii w marketingu - DataTech Advisory. Prezesem został Rafał Wyszyński.

DataTech Advisory w pracy dla klientów zajmie się przede wszystkim wdrażaniem technologii marketingowych, strategią budowania ekosystemu danych, a także realizacją strategii ich późniejszego wykorzystania w kampaniach. - To są trzy kluczowe filary umożliwiające prowadzenie spersonalizowanej komunikacji. Do tej pory nie było w branży reklamowej podmiotu kompleksowo wspierającego reklamodawcę w tych obszarach - komentuje Rafał Wyszyński, CEO DTA. Zwraca uwagę, że nowo powstała spółka wypełnia lukę na rynku, gdyż reklamodawcy szukają podmiotu niepowiązanego bezpośrednio z dostawcami technologii. - Naszymi klientami są bezpośredni reklamodawcy, którzy komunikują się z konsumentami w digitalu, a którzy chcieliby w większym stopniu wykorzystać dostępne technologie – tłumaczy Wyszyński.

Rafał Wyszyński awansował w Grupie Netsprint – poprzednio był chief data officerem w spółce Netsprint. Wcześniej związany był m.in. z Publicis Media (przez 10 lat odpowiadał za usługi danowo-analityczne). W zarządzie DataTech Advisory oprócz Wyszyńskiego zasiada także Karol Pietrzak, chief financial officer DTA.

Firmę DataTech Advisory tworzą także (zajmując stanowiska partnerów DTA): Igor Ruczyński - ekspert branży AdTech i digital marketingu (wcześniej był MarTech project managerem w Deloitte Consulting), Michał Błoński - specjalizujący się w kampaniach w modelu programatycznym (wcześniej był programmatic consultantem w TVN), Bartosz Owczarczyk - ekspert digital marketingu i obszarów datatech (wcześniej związany m.in. z Publicis Media), Nikodem Sarna - specjalizujący się w nowych technologiach (pracę w DTA łączy z działalnością w spółce WayToGrow, gdzie wspiera wydawców w zwiększaniu przychodów z kanału programmatic).

Do Grupy Netsprint należą już spółki Adrino, LeadR, Email Network, Netsprint, Whitepress, WayToGrow.

(IKO, 26.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.