Grupa Whirlpool wybrała Ogilvy do obsługi w Europie Środkowej i Wschodniej
W ubiegłych latach komunikacja ATL opierała się przede wszystkim na adaptacjach (screen YouTube/ Whirlpool Polska)
Ogilvy wygrała przetarg na obsługę kreatywną grupy Whirlpool w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.
Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę i synchronizację kampanii dla rynków z tego regionu, tworząc lokalne oraz adaptując globalne działania dla marek w ramach grupy Whirlpool (Whirlpool, Indesit oraz Hotpoint).
Na rynku polskim Ogilvy będzie odpowiadać za obsługę w kanałach ATL, digital, social media, content marketing i SEO, przejmie także odpowiedzialność za wygląd i moderację stron internetowych poszczególnych marek. Dodatkowo obejmie nadzór nad realizacją serwisu Akademia Kulinarna Whirlpool.
W ubiegłych latach za obsługę digital wszystkich marek z portfolio tego producenta i dostawcy sprzętu AGD odpowiadała agencja Syzygy Warsaw. Komunikacja ATL opierała się przede wszystkim na adaptacjach.
(AMS, 21.03.2019)