Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Whirlpool wybrała Ogilvy do obsługi w Europie Środkowej i Wschodniej

W ubiegłych latach komunikacja ATL opierała się przede wszystkim na adaptacjach (screen YouTube/ Whirlpool Polska)

Ogilvy wygrała przetarg na obsługę kreatywną grupy Whirlpool w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę i synchronizację kampanii dla rynków z tego regionu, tworząc lokalne oraz adaptując globalne działania dla marek w ramach grupy Whirlpool (Whirlpool, Indesit oraz Hotpoint).

Na rynku polskim Ogilvy będzie odpowiadać za obsługę w kanałach ATL, digital, social media, content marketing i SEO, przejmie także odpowiedzialność za wygląd i moderację stron internetowych poszczególnych marek. Dodatkowo obejmie nadzór nad realizacją serwisu Akademia Kulinarna Whirlpool.

W ubiegłych latach za obsługę digital wszystkich marek z portfolio tego producenta i dostawcy sprzętu AGD odpowiadała agencja Syzygy Warsaw. Komunikacja ATL opierała się przede wszystkim na adaptacjach.

(AMS, 21.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.