Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Veolia w kampanii o odnawianiu zasobów środowiska

Na potrzeby kampanii stworzono spot, w którym biorą udział pracownicy Veolii (screen Youtube/ Veolia Polska)

Veolia prowadzi kampanię wizerunkową, której celem jest zwiększenie świadomości marki. Na jej potrzeby stworzono spot, w którym biorą udział pracownicy Veolii oraz ich rodziny.

Kampania została podzielona na dwa etapy. Pierwszy zakłada działania w Internecie i emisję spotów na podstawie profili behawioralnych. Drugi krok przewiduje emisje w wybranych lokalizacjach z wykorzystaniem kanału mobile. Dodatkowo w ramach kampanii Veolia rozpoczęła współpracę z influencerami, którzy edukują o ochronie środowiska.

Kreację kampanii przygotowała agencja Open, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się Netsprint, a za działania public relations odpowiada agencja United PR.

(11.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.