Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 06, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Szymczyk dyrektorem działu digital w Multikinie

Wojciechowi Szymczykowi podlegają wszystkie działania internetowe kina (fot. materiały prasowe)

Wojciech Szymczyk awansował na stanowisko szefa działu digital i będzie odpowiadał za działania internetowe sieci kinowej Multikino.

Szymczyk był dotychczas digital media consultantem. Teraz jest dyrektorem działu digital i customer value management. Odpowiada zarówno za e-commerce i zarządzanie bazami danych (CRM), jak i za obszary performance marketingu, customer experience, social media, content oraz dział digital media (we współpracy z brokerem Multikino Media).

Szymczyk z Multikinem związany jest od 2012 roku. Wcześniej był kierownikiem e-commerce w Netii.

(AMS, 06.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 06, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krakowska Tauron Arena szuka sponsora tytularnego

Konkurs na nowego sponsora Tauron Areny jest dwuetapowy (screen Google Street View)

Krakowska Agencja Rozwoju Miasta, która jest właścicielem Tauron Areny, poszukuje nowego sponsora tytularnego na okres co najmniej trzech lat. Ogłosiła konkurs, w którym oferty można zgłaszać do 23 kwietnia.

Z końcem stycznia 2020 roku upływa pięcioletni okres współpracy między Agencją Rozwoju Miasta a obecnym sponsorem – spółką Tauron Polska Energia SA. Konkurs na nowego sponsora jest dwuetapowy. Pierwszy etap, po złożeniu pisemnego zgłoszenia, obejmuje rozmowy z zainteresowanymi podmiotami.

Drugi etap konkursu zostanie ogłoszony przed wakacjami. Obejmie składanie ofert przez uczestników, wybór najkorzystniejszej oferty oraz negocjacje z wyłonionym partnerem. Udział w pierwszym etapie postępowania nie jest warunkiem udziału w drugim.

(KW, 06.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.