Himalaista Andrzej Bargiel w kampanii Banku Pekao SA
Andrzej Bargiel jako pierwszy zjechał na nartach z K2 (screen Youtube/ Bank Pekao S.A.)
"Bierz życie za rogi” to hasło nowej kampanii Banku Pekao SA, która będzie promować Konto Przekorzystne.
W kampanii Pekao wystąpił himalaista i skialpinista Andrzej Bargiel, który jako pierwszy zjechał na nartach z K2. Pekao było sponsorem jego wyprawy. Podobni do niego bohaterowie wystąpią w innych spotach kampanii „Bierz życie za rogi”. Działania reklamowe mają pokazać, że bank zmienia się z myślą o ludziach ambitnych, przekraczających własne możliwości.
Kampania reklamowa Banku Pekao SA ruszyła 20 lutego i będzie prowadzona w ogólnopolskich telewizjach, kinach Cinema City, komunikacji miejskiej, mediach społecznościowych oraz internecie. Za koncept kreatywny odpowiada Scholz & Friends Warszawa, a za realizację McCann Worldgroup. Media zostały zakupione przez Fullsix Media.
(AMS, 21.02.2019)