Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP chce kupić sublicencję do pokazywania Formuły 1 na otwartej antenie

Robert Kubica po raz pierwszy wystartuje w marcu na torze w Melbourne (fot. materiały prasowe teamu ROKiT Williams Racing)

Telewizja Polska jest zainteresowana nabyciem sublicencji do pokazywania wyścigów Formuły 1 na antenie otwartej. – Jesteśmy w intensywnym kontakcie z Polsatem – mówi prezes TVP Jacek Kurski.

Robert Kubica w tym sezonie wraca do Formuły 1, będzie jeździł w zespole ROKiT Williams Racing, którego partnerem został Orlen. Prawa do pokazywania wyścigów ma w Polsce Eleven Sports, którego większościowym udziałowcem jest Telewizja Polsat.

– Jeżeli państwo, a Orlen jest największą firmą państwową, wspiera ten projekt, to w interesie wszystkich, czyli: państwa, Orlenu, Williamsa jest, żeby sponsoring miał przełożenie na otwartą antenę, czyli Telewizję Polską – mówi "Presserwisowi" Jacek Kurski. – Jesteśmy w intensywnym kontakcie z Polsatem i mam nadzieję, że będziemy mogli przekazać dobre wiadomości – informuje prezes TVP i dodaje, że jest wola ze strony Polsatu.

TVP pokazywałaby wyścigi Formuły 1 w naziemnym TVP Sport, a nie TVP 1 czy TVP 2. – Chyba że Kubica będzie wygrywał, ale na to się nie zanosi – przyznaje Kurski. – Sam fakt powrotu, podniesienia się z takiego złamania życia jest wart pokazania, niezależnie od wyniku sportowego – dodaje.

Czy Polsat jest gotów udzielić sublicencji TVP? – Nic mi na ten temat nie wiadomo – mówi Tomasz Matwiejczuk, rzecznik Telewizji Polsat.

Polsat w 2018 roku – na zasadzie sublicencji – udzielił TVP prawa do pokazywania piłkarskiej Ligi Mistrzów, a TVP podzieliła się z Polsatem licencją do transmitowania Ligi Narodów.

Tegoroczny sezon Formuły 1 rozpocznie się w połowie marca Grand Prix Australii, a zakończy na początku grudnia Grand Prix Abu Zabi. W zeszłym roku zawody w Eleven Sports oglądało średnio 152,5 tys. widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 19.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Barcz członkiem zarządu TVN i Discovery Polska

Marcin Barcz był m.in. dyrektorem zarządzającym agencji Leo Burnett Warszawa (fot. Cezary Piwowarski/TVN)

Marcin Barcz został członkiem zarządu TVN i Discovery Polska. Będzie odpowiadał za pion komunikacji korporacyjnej.

Marcin Barcz ma odpowiadać za koordynację działań związanych z komunikacją korporacyjną, komunikacją wewnętrzną oraz government affairs TVN i Discovery Polska. Do jego obowiązków należeć będzie również prowadzenie projektów z obszaru CSR.

Barcz w przeszłości był m.in. dyrektorem zarządzającym agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa, członkiem zarządu firmy Coca-Cola odpowiedzialnym za komunikację korporacyjną i wiceprezesem agencji PR Burson-Marsteller.

(KOZ, 19.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.