Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Empik w kampanii podkreśla, że pomaga realizować pasje

Empik zmienił też stronę internetową (screen Youtube/ empik)

Sieć sklepów Empik zmieniła pozycjonowanie marki – w kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest miejscem, które pomaga realizować pasje.

Kampania pod hasłem: "Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki" prowadzona jest w telewizji, kinie i internecie (serwisy VoD, YouTube, media społecznościowe) do 5 marca. Ponadto Empik zmienił stronę internetową Empik.com i stworzył magazyn online nt. zainteresowań. 

Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker.

(IKO, 19.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.