Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Klara Markiewicz i Joanna Uniwersal dyrektorkami strategii w Ogilvy

Klara Markiewicz i Joanna Uniwersal (fot. materiały prasowe)

Klara Markiewicz oraz Joanna Uniwersal zostały dyrektorkami strategii w Ogilvy. Podlegają Elżbiecie Twardowskiej, która jest chief strategy officerem.

Klara Markiewicz, dotychczas business director, w Ogilvy pracuje od ponad sześciu lat. Wcześniej pracowała m.in. w Heurece (obecnie VML), FireFly Group oraz Change Integrated.

Joanna Uniwersal to nowa osoba w agencji. Przed dołączeniem do polskiego biura Ogilvy przez półtora roku pracowała w Ogilvy UK na stanowisku senior integrated plannera, a jednym z jej głównych klientów był Samsung (obsługa regionalna). Wcześniej przez dwa lata pełniła funkcję plannera w Founded (Iris Group). Doświadczenie zdobywała również w DDB & Tribal, Cheil i Saatchi & Saatchi.

(AMS, 07.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKO Bank Polski przygotował spot na swoje 100-lecie

Spot wyreżyserował Kuba Michalczuk (screen Youtube/ PKO Bank Polski)

"100 lat śmiałych decyzji PKO Banku Polskiego" – pod takim tytułem powstał spot na rocznicę działalności banku.

PKO Bank Polski powstał w 1919 roku, jako Pocztowa Kasa Oszczędności.  Nawiązuje do tego spot reklamowy, przygotowany na 100-lecie banku.  W nagraniu spotu jako statyści udział wzięli pracownicy banku. Narratorem jest aktor Adam Cywka.

Spot wyreżyserował Kuba Michalczuk, wspierał go Wiktor Mentlewicz („Miasto ˇ44”, „Ida”, „Zimna wojna”). Operatorem był Piotr Uznański, a o kostiumy aktorów zadbała Ewa Gronowska („Sztuka kochania”, „Bogowie”, „The Coldest Game”). Scenografią zajął się Marcin Płaszczyk a muzyką – Rafał Żak. Spot wyprodukował dom produkcyjny Watchout Studio. Za postprodukcję odpowiada Platige Image. Strategią i opracowaniem koncepcji kreatywnej zajęła się Agencja Warszawa, a zakupem mediów – Havas Media.

Spot w wersji 45-sekundowej będzie emitowany w telewizji, kinach i internecie, a w wersji 90-sekundowej w kinach i internecie. Kampania potrwa do końca lutego 2019 roku.

(AMS, 07.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.