Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tadeusz Żórawski dyrektorem globalnej strategii e-commerce w Molecular BBDO

Tadeusz Żórawski dołącza do Molecular BBDO(fot. archiwum prywatne)

Tadeusz Żórawski pokieruje na szczeblu globalnym rozwojem strategii spółki Molecular BBDO.

W roli global e-commerce strategy directora w Molecular BBDO będzie realizował strategię rozwoju dla marek chcących zwiększyć zyski z e-commerce oraz gotowych na wprowadzanie nowości digital commerce - social commerce, image commerce, automated commerce i innych.

Żórawski przez ostatnie lata był związany z branżą e-commerce i nowymi technologiami. Wspierał współpracę start-upów i korporacji jako doradca strategiczny i lider projektu Omnichannel w The Heart Tech. Doradzał również SaveCart – firmie oferującej marketing automation dla sklepów online. Jest ekspertem IAB, do marca 2018 roku pracował jako dyrektor zarządzający domu mediowego PHD. Wcześniej, przez wiele lat, był prezesem domu mediowego Universal McCann.

Molecular BBDO jest globalnym, specjalistycznym centrum e-commerce, dostarczającym obsługi konsultingowej i produkcyjnej (e-commerce B2C i B2B).

(AMS, 04.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Totolotek sponsorem tytularnym piłkarskiego Pucharu Polski

Umowa Totolotka z PZPN ma obowiązywać przez 2,5 roku (screen Youtube/ Łączy nas piłka)

Zakłady bukmacherskie Totolotek zostały sponsorem tytularnym rozgrywek piłkarskiego Pucharu Polski.

2,5-letnia umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2020/2021. Rozgrywki od tej pory nazywać się mają Totolotek Puchar Polski. Zwycięzca każdej z objętych umową edycji dostanie 3 mln zł. To trzykrotnie więcej niż do tej pory. Zdobywca trofeum zagra ponadto w eliminacjach do Ligi Europy. 

Wznowienie obecnej edycji, na etapie ćwierćfinałów, nastąpi 27 lutego. Finał 2 maja na PGE Narodowym w Warszawie. Rozgrywki transmituje Polsat.

(MAC, 04.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.