Tadeusz Żórawski dyrektorem globalnej strategii e-commerce w Molecular BBDO
Tadeusz Żórawski dołącza do Molecular BBDO(fot. archiwum prywatne)
Tadeusz Żórawski pokieruje na szczeblu globalnym rozwojem strategii spółki Molecular BBDO.
W roli global e-commerce strategy directora w Molecular BBDO będzie realizował strategię rozwoju dla marek chcących zwiększyć zyski z e-commerce oraz gotowych na wprowadzanie nowości digital commerce - social commerce, image commerce, automated commerce i innych.
Żórawski przez ostatnie lata był związany z branżą e-commerce i nowymi technologiami. Wspierał współpracę start-upów i korporacji jako doradca strategiczny i lider projektu Omnichannel w The Heart Tech. Doradzał również SaveCart – firmie oferującej marketing automation dla sklepów online. Jest ekspertem IAB, do marca 2018 roku pracował jako dyrektor zarządzający domu mediowego PHD. Wcześniej, przez wiele lat, był prezesem domu mediowego Universal McCann.
Molecular BBDO jest globalnym, specjalistycznym centrum e-commerce, dostarczającym obsługi konsultingowej i produkcyjnej (e-commerce B2C i B2B).
(AMS, 04.02.2019)