Temat: Grand Press Photo

Dział:

Dodano: Luty 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wystawa Grand Press Photo 2018 w Nowym Sączu

Fot. Adam Lach/ Napo Images, Krzysztof Kalinowski/LoveKraków.pl, Darek Golik/Forum Polska Agencja Fotografów, Marcin Zaborowski/„National Geographic Polska”

Do 18 lutego w Galerii Sandecja w Nowym Sączu można oglądać pokonkursową wystawę Grand Press Photo 2018.

- Mam nadzieję, że wystawa zachwyci nie tylko osoby, które zawodowo zajmują się fotografią, ale także tych, którzy na co dzień nie mają z nią styczności, odkrywając w nich wrażliwość na sztukę – mówi Joanna Poparda z Galerii Sandecja.

Wśród prezentowanych fotografii są zdjęcia pojedyncze, fotoreportaże, projekty dokumentalne. Prace te trafiły do finału konkursu, w którym jury przewodniczył członek prestiżowej agencji VII Stefano De Luigi. Oprócz niego w jury zasiadali: Beata Łyżwa-Sokół („Gazeta Wyborcza”), Arkadiusz Gola („Dziennik Zachodni”), Peer Grimm (Deutsche Presse-Agentur), Andrej Reiser, Andrzej Zygmuntowicz.

- Żyjemy w czasach, które są bardzo dynamiczne, bardzo zmienne. Oglądając te zdjęcia, wyraźnie widać, że jest jakieś napięcie społeczne, którego od dawna nie obserwowaliśmy. I są fotografowie, którzy to wyczuwają i o tym opowiadają – komentuje Andrzej Zygmuntowicz.

Na wystawie można zobaczyć m.in. Zdjęcie Roku - fotografię Adama Lacha (Napo Images) zrobioną 24 lipca 2017 roku w Warszawie podczas protestów zorganizowanych przeciwko reformom polskiego sądownictwa.

Na wystawę najlepszych zdjęć prasowych 2017 roku zapraszają organizatorzy konkursu: magazyn „Press” i Fundacja Grand Press.

Wstęp jest bezpłatny.

ZAPRASZAMY NA WYSTAWĘ!

Mecenas Grand Press Photo 2018: Nikon

Partnerzy konkursu i wystaw: Sanofi, Provident Polska, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS oraz Inicjatywa Nasza Niepodległa

Partnerzy wystaw: Drukarnia Andrus i thyssenkrupp Materials Poland S.A. Partner wystawy miejskiej: Galeria Sandecja, firma FAKRO

Patroni medialni: „Gazeta Krakowska”, portal Naszemiasto.pl, Radio RDN

ZDJĘCIA WSZYSTKICH LAUREATÓW MOŻNA ZOBACZYĆ NA STRONIE GRAND PRESS PHOTO

Kontakt dla mediów w sprawie wystawy: Magdalena Jankowska, tel. 601 780 003, m.jankowska@press.pl

(PAZ, 01.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: na weekend

Dział:

Dodano: Luty 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Obajtek rośnie przy Kubicy

Kierowany przez Daniela Obajtka Orlen jest partnerem teamu F1, w którym będzie jeździł Robert Kubica (fot. materiały prasowe Orlenu i Williamsa)

Prezes Orlenu Daniel Obajtek chętnie pokazuje się w mediach, opowiadając o współpracy państwowego koncernu z kierowcą bolidu F1 Robertem Kubicą. Finansowo korzysta team Williams Martini Racing, wizerunkowo prezes paliwowego giganta.

Po tym jak 29 listopada Orlen potwierdził, że został oficjalnym partnerem zespołu Williams Martini Racing, w którym w przyszłym sezonie F1 będzie jeździł Robert Kubica, prezes spółki Daniel Obajtek chętnie pojawia się w mediach, opowiadając o tej współpracy. Ostatnio wystąpił z Kubicą  m.in. w Polsat Sport. 29 stycznia podczas konferencji dla 350 osób Obajtek podarował Kubicy kask, a w zamian otrzymał pamiątkową kierownicę, o czym również chętnie informowały media.

Jak policzył dla "Presserwisu" instytut Press-Service Monitoring Mediów, przez ostatnie dwa miesiące (29 listopada – 31 stycznia) w mediach pojawiło się prawie 1,3 tys. publikacji, w których wspomniano Daniela Obajtka w kontekście Williams Martini Racing. Najwięcej pisały o nim serwisy internetowe - 910 publikacji, w prasie opublikowano 76 materiałów, w radiu - 68, a w telewizji - 60. W tym samym okresie na temat Roberta Kubicy w kontekście Williams Martini Racing i Orlenu pojawiło się 8,5 tys. publikacji, z czego 4,9 tys. w mediach społecznościowych.

- Można powiedzieć, że Daniel Obajtek w pewnym sensie wchodzi w buty promotora, czyli osoby, która w świecie sportu jest twarzą organizowanych imprez, dlatego naturalne jest, że wpływa to znacząco na jego wizerunek. Dla jego marki osobistej jest to dobra sytuacja, ponieważ wzrasta jego rozpoznawalność i pozycja – komentuje Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.

Michał Pol, dyrektor programowy segmentu Sport w Ringier Axel Springer Polska, pozytywnie ocenia osobiste zaangażowanie prezesa Orlenu. - Orlen jest wielkim mecenasem polskiego sportu i nawet fajnie, jeśli prezes nie dowiaduje się z mediów, że jego firma sponsoruje jakąś dyscyplinę sportową, lecz sam tym żyje. Taka postawa dyscyplinuje też pracowników, którzy widzą, że szef jest zaangażowany – ocenia Pol.

- Kluczem w tym przypadku jest skala zjawiska, ponieważ nie jest to sponsoring zwykłego klubu czy ligi, lecz największa transakcja sponsoringowa w historii Orlenu, dla polskiego marketingu wręcz historyczna. Ma to sens komunikacyjny, aby tak ważne wydarzenie uwiarygadniał ktoś na wysokim stanowisku w firmie. Występowanie w mediach prezesa spółki pokazuje nawet, że nie jest to poziom zwykłej transakcji marketingowej, ale działanie strategiczne firmy – analizuje Kita.

Według nieoficjalnych doniesień, Orlen miał zapłacić Williams Martini Racing 10 mln euro za cały sezon z możliwością przedłużenia umowy o kolejny rok.

Daniel Obajtek jest prezesem Orlenu od roku. Wcześniej przez rok był prezesem Energi SA. W latach 2006-2015 był wójtem gminy Pcim.

IKO, RAQ

Pozostałe tematy weekendowe

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.