Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 31, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cztery domy mediowe walczą o budżet Grupy Lotos

W kampaniach Lotosu występował Robert Kubica (screen Youtube/ Grupa Lotos)

Grupa Lotos wybiera dom mediowy do kompleksowej obsługi.

Postępowanie jest zamknięte, zapytanie ofertowe otrzymały cztery domy mediowe. Ich nazw Grupa Lotos nie ujawnia.

Planowaniem i zakupem mediów dla Grupy Lotos zajmuje się obecnie dom mediowy Carat Polska.

Grupa Lotos wybiera równocześnie agencję full service do dwuletniej obsługi koncernu.

W kampaniach Lotosu występował Robert Kubica:

(AMS, 31.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.