Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec niemieckiej edycji Huffington Post

Niemiecka edycja serwisu wystartowała w październiku 2013 roku (screen: Huffingtonpost.de)

Niemiecka edycja serwisu newsowego Huffington Post po ponad pięciu latach od debiutu zniknie z rynku.

Grupa medialna Burda Media, właściciel niemieckiej licencji Huffington Post, poinformowała, że serwis będzie aktualizowany tylko do końca marca br. Przyczyny tej decyzji nie zostały ujawnione. Niemiecka edycja serwisu wystartowała w październiku 2013 roku. Jej amerykański pierwowzór został założony przez Ariannę Huffington w 2005 roku.

(LL, 14.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.