Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Koniec niemieckiej edycji Huffington Post

Niemiecka edycja serwisu wystartowała w październiku 2013 roku (screen: Huffingtonpost.de)

Niemiecka edycja serwisu newsowego Huffington Post po ponad pięciu latach od debiutu zniknie z rynku.

Grupa medialna Burda Media, właściciel niemieckiej licencji Huffington Post, poinformowała, że serwis będzie aktualizowany tylko do końca marca br. Przyczyny tej decyzji nie zostały ujawnione. Niemiecka edycja serwisu wystartowała w październiku 2013 roku. Jej amerykański pierwowzór został założony przez Ariannę Huffington w 2005 roku.

(LL, 14.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gemius/PBI: Facebook.com wyprzedził Grupę RAS Polska

W grudniu najwięcej internautów odwiedziło serwisy Grupy Google - było ich ponad 26 mln (fot. Pixabay.com)

Facebook.com w grudniu pod względem liczby użytkowników wyprzedził serwisy należące do Grupy Ringier Axel Springer Polska.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, Grupa Google była liderem polskiego internetu w grudniu. Jej serwisy odwiedziło łącznie 26,66 mln użytkowników. W pierwszej dziesiątce znalazły się również: Grupa Wirtualna Polska z wynikiem 21,92 mln, Facebook.com – 21,48 mln, Grupa RAS Polska – 20,91 mln, Youtube.com – 20,25 mln, Grupa Interia.pl – 18,94 mln, Grupa Allegro – 18,65 mln, Grupa Polska Press – 17,49 mln, Grupa Gazeta.pl - 17,17 mln oraz Grupa OLX – 15,81 mln.

Serwisy Grupy Google dziennie odwiedzało średnio 13,20 mln użytkowników, Grupy WP – 6,30 mln, Facebook.com – 7,71 mln, Grupy RAS Polska – 5,43 mln, Youtube.com – 5,85 mln.

W rankingu domen w grudniu liderem była strona Google.com, która miała 25,13 mln użytkowników. Dalej znalazły się: Google.pl – 22,68 mln i Facebook.com – 21,48 mln. W pierwszej dziesiątce znalazły się również: Youtube.com – 20,25 mln, Allegro.pl – 17,99 mln, Onet.pl - 16,48 mln, Wp.pl – 16,38 mln, Wikipedia.org – 15,12 mln, Interia.pl - 13,71 mln i Olx.pl – 13,20 mln.

Najpopularniejszą aplikacją według badania była Google – korzystało z niej 19 mln internautów. Najpopularniejszą polską aplikacją była Rossmann PL - korzystało z niej 6,18 mln.

Liczba internautów w Polsce w grudniu wyniosła ogółem 28 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 23 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) - 23,5 mln.

Od nowego roku w badaniach Gemius/PBI zostały wprowadzone zmiany obejmujące również dane za grudzień 2018 roku. Chodzi m.in. o podniesienie progu prezentowania wyników nieaudytowanych z 300 do 1 tys. panelistów oraz modyfikacja miernika badawczego na urządzeniach mobilnych, co umożliwia gromadzenie większej liczby danych. Tym samym autorzy badania odradzają porównywanie wyników dla platform mobilnych od grudnia 2018 roku do wcześniejszych okresów.

(PD, 14.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.