Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Orłoś będzie użyczał głosu w reklamach

Maciej Orłoś obecnie prowadzi własny kanał na YouTube (fot. materiały prasowe)

Maciej Orłoś podpisał umowę lektorską na wyłączność z Wrocławskim Studiem Dźwiękowym Soundmedia. Studio zajmuje się produkcją spotów radiowych, udźwiękowieniem oraz produkcją wideo, oferuje też muzykę do reklam.

Orłoś w latach 1991-2016 pracował w Telewizji Polskiej. Potem związał się z Telewizją WP, gdzie początkowo był gospodarzem programu informacyjnego "Dzieje się", a później "Infoteki" i talk-show "Orłoś kontra" (rozstał się z nią z końcem lipca 2018 roku). Obecnie prowadzi własny kanał na YouTube.

(AMS, 09.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świąteczna reklama Coca-Coli najpopularniejsza na YouTube w grudniu

W postać świętego Mikołaja wcieliła się Katarzyna Nosowska (screen: Youtube.com/KayaxTV)

Reklama Coca-Coli, która w ramach kampanii świątecznej zachęcała do wsparcia Szlachetnej Paczki, zajęła najwyższe miejsce w grudniowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.

Piosenkę "Coraz bliżej święta" wykonała dla Coca-Coli Katarzyna Nosowska, która w teledysku wcieliła się w postać świętego Mikołaja. Klip został opublikowany na YouTube 23 listopada 2018 roku i został już wyświetlony blisko 4,5 mln razy. Wideo powstało przy współpracy z firmą Kayax.

Drugie miejsce zajął spot marki Lenovo Polska promujący laptop Yoga C930 - "Przedstawiamy Yoga C930. Ma wszystko, by zrobić wrażenie". Trzecią najchętniej wyświetlana reklamą była "PizzaPortal.pl – Reklama Gif me food – 15 sekund", w której za pomocą gry słów promowana jest dostawa jedzenia do domu.

Tuż za podium znalazły się: reklama marki Philips przedstawiająca soniczną szczoteczkę do zębów "Widzisz różnice? Z Philips Sonicare Twoje zęby ją poczują!" oraz spot marki Kia Motors Polska prezentujący nowy samochód Kia Optima Kombi "Nowa Kia Optima Kombi. Optymalna inwestycja | Lesing 102%".

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

(IKO, 10.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.