Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amazon najbardziej wartościową firmą giełdową świata

We wrześniu wartość giełdowa Amazona przekroczyła 1 bln dol. (fot. Christian Wiediger/Unsplash)

Po poniedziałkowej sesji na Wall Street, podczas której akcje Amazona zyskały około 3 proc., firma Jeffa Bezosa wyprzedziła Microsoft i stała się najbardziej wartościową spółką giełdową świata. 

Wartość rynkowa Amazona osiągnęła na zamknięciu giełdy 796,8 mld dol. Microsoft, który miesiąc wcześniej wyprzedził Apple, wart był w poniedziałek 783,4 mld dol.

We wrześniu wartość giełdowa Amazona przekroczyła 1 bln dol., ale po jesiennych zawirowaniach na giełdzie spadła poniżej 800 mld dol. Teraz prognozy analityków dotyczące wzrostu firmy, w tym coraz większych dochodów z reklamy cyfrowej, przekonały inwestorów i windują notowania jej akcji.

(MC, 09.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Styczeń 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hulu ma ponad 25 mln subskrybentów

W 2018 roku Hulu pozyskał 8 mln klientów (screen z hulu.com)

Liczba subskrybentów serwisu streamingowego wideo Hulu przekroczyła 25 mln, a dochody reklamowe za rok 2018 wyniosą blisko 1,5 mld dol. – poinformował zarząd firmy.

W 2018 roku Hulu pozyskał 8 mln klientów, a jego zarząd zapewnia, że dochody z reklamy wzrosły o 45 proc. W ostatnim kwartale ubiegłego roku firma zanotowała jednak stratę 440 mln dol.

Hulu konkuruje z Netflixem, który na amerykańskim rynku ma dwa razy więcej abonentów, i Amazon Prime Video oraz z takimi serwisami jak DirecTV Now, Sling TV i YouTube TV. By pozyskać nowych klientów, serwis Hulu pod koniec roku wdrożył program promocyjny ze zniżkami za korzystanie ze streamingu.

(MC, 09.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo