Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa kampania reklamowa Providenta

Kampania Providenta prowadzona będzie w telewizji, radiu i w internecie (screen: Youtube/Providentpolska)

Provident wystartował z nową kampanią reklamową. W 30-sekundowym spocie „Prostej pożyczki” wykorzystano przebój zespołu Blenders z lat 90.

Kampania emitowana jest w telewizji i internecie, a 14 stycznia rozpoczną się dwutygodniowe działania w RMF FM, Radiu Zet, Polskim Radiu i stacjach lokalnych.

Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, natomiast za mediaplany i zakup mediów - dom mediowy OMD.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JOG, 08.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.