Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowa kampania reklamowa Providenta

Kampania Providenta prowadzona będzie w telewizji, radiu i w internecie (screen: Youtube/Providentpolska)

Provident wystartował z nową kampanią reklamową. W 30-sekundowym spocie „Prostej pożyczki” wykorzystano przebój zespołu Blenders z lat 90.

Kampania emitowana jest w telewizji i internecie, a 14 stycznia rozpoczną się dwutygodniowe działania w RMF FM, Radiu Zet, Polskim Radiu i stacjach lokalnych.

Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, natomiast za mediaplany i zakup mediów - dom mediowy OMD.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JOG, 08.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

IMM: branża farmaceutyczna wydała najwięcej, Lidl największym reklamodawcą

Branża farmaceutyczna wydała 4 mln zł więcej niż branża handlowa (fot. materiały prasowe)

Najwięcej na reklamy w mediach w 2018 roku wydała branża farmaceutyczna: ponad 4,2 mld zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. 

IMM zbadał wydatki w branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.

W roku 2018 wydatki branży farmaceutycznej wyniosły ponad 4,215 mld na promocję w telewizji, prasie i radiu. Na drugim miejscu znalazła się branża handlowa, która przeznaczyła na reklamę 4 mln złotych mniej – 4,211 mld. Sumy te znacznie przekraczają budżety pozostałych branż, które w skali roku przekroczyły miliard złotych każda (na podstawie oficjalnych stawek cennikowych netto, bez uwzględniania rabatów).

Największe kwoty w przeanalizowanych branżach nadal inwestowane są w reklamy telewizyjne. W 2018 roku udział reklam telewizyjnych w budżetach reklamodawców wyniósł średnio 65 proc. Najwięcej na reklamę telewizyjną wydały marki telekomunikacyjne i finansowe (80 proc.), z kolei branża handlowa miała najwyższy udział w reklamach radiowych. Najmniejsze budżety przeznaczane są na promocję w prasie, najmniej w reklamę drukowaną zainwestowała branża telekomunikacyjna.

Największy budżet reklamowy miał Lidl, który w 2018 roku przeznaczył prawie 615 mln zł na promocję w mediach tradycyjnych.

(SK, 09.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.