Temat: na weekend

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najlepsze filmy roku w polskim internecie

Gala Grand Video Awards 2018 odbyła się w warszawskim kinie Iluzjon (fot. Simona Supino)

W październiku podczas gali Grand Video Awards nagrodziliśmy najlepszych twórców wideo w internecie. Do czwartej edycji konkursu zgłoszono blisko 800 prac. Jury wyłoniło zwycięzców w 10 kategoriach. Prezentujemy wszystkie nagrodzone produkcje.

Grand Video Awards to jedyny w Polsce konkurs dla twórców wideo w internecie. Organizuje go magazyn „Press” wraz z największymi sieciami partnerskimi: Gamellon, Get Hero, LifeTube, MediaKraft, Talent Media, Video Brothers. Konkurs promuje i honoruje najlepszą twórczość w polskiej sieci.

Z roku na rok prestiż nagród Grand Video Awards rośnie: tegoroczne jury oceniało aż 797 filmów, o 100 więcej niż w 2017 roku. Do finału nominowało 68 prac. Zwycięzców jury wyłoniło w 10 kategoriach – laureaci otrzymali po 4 tys. zł nagrody.

Zobacz filmy nagrodzone w poszczególnych kategoriach i zdobywców nagród specjalnych:

raq

Pozostałe tematy weekendowe

Wydarzenia 2018 roku w mediach
Zdjęcia roku najlepszych polskich fotoreporterów
Jakie trendy są i będą istotne w reklamie?
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: na weekend

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 31, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spotify w Polsce w 2017 roku z wyższym zyskiem netto, ale z dużo niższymi przychodami

Spotify w Polsce posumowała wyniki finansowe za rok 2017 (fot. Pixabay.com)

W 2017 roku muzyczna platforma streamingowa Spotify zanotowała w Polsce 93,1 tys. zł zysku netto przy przychodach z rzędu 2,1 mln zł - wynika ze sprawozdania finansowego złożonego przez spółkę Spotify Poland w KRS.

Dla porównania, w 2016 roku spółka miała 48,4 tys. zł zysku netto przy przychodach na poziomie 27,1 mln zł.

Spadek przychodów jest wynikiem przeniesienia w listopadzie 2016 roku odpowiedzialności za zarządzanie subskrypcjami premium ze Spotify Poland do szwedzkiego Spotify AB. Obecnie spółka w Polsce odpowiada jedynie za sprzedaż usług reklamowych.

Z dokumentów wynika, że w 2017 roku mocno spadły również koszty związane z opłatami licencyjnymi – do 882,7 tys. zł z 25,9 mln zł w 2016 roku. Wzrosły za to koszty za usługi marketingowe i PR - z 164,7 tys. zł do 594,2 tys. zł oraz za obsługę systemu płatniczego - z 84,3 tys. zł do 291,3 tys. zł.

Spółka Spotify Poland została założona na początku 2012 roku.

(PD, 31.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.