Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spot PFN z Melem Gibsonem liderem na YouTube w listopadzie

Spot został wyświetlony 2,2 mln razy (fot. screen YouTube.com / Polska Fundacja Narodowa)

Reklama przygotowana przez Polską Fundację Narodową z okazji stulecia odzyskania niepodległości zajęła najwyższe miejsce w listopadowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.

W reklamie PFN wystąpił Mel Gibson. Spot został opublikowany 10 listopada na kanale Polskiej Fundacji Narodowej na YouTube. Jak dotąd został wyświetlony 2,2 mln razy,  polubiono go 12,6 tys. razy.

Na drugim miejscu była reklama Coca-Coli, która w ramach kampanii świątecznej zachęca do wsparcia Szlachetnej Paczki. Piosenkę "Coraz bliżej święta" wykonała Katarzyna Nosowska. Trzecie miejsce to reklama marek Haier i Vytautas – "Haier Duo Dry Vytautas: Najlepsze z najlepszych". 

Dalej był film "Czy Roksana wygra Eurowizję? *trening*", opublikowany na kanale Studia Tymbark. Do filmu zaproszono Roksanę Węgiel, która reprezentując Polskę, wygrała Eurowizję Junior. Piąta była reklama ING Banku Śląskiego "Ewa feat. Paweł Domagała dla firmy Huba | Dobry głos da firm | ING Bank Śląski".

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

(IKO, 18.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jean Reno wystąpił w świątecznym spocie PFN

Spot jest emitowany m.in. w polskich i zagranicznych stacjach telewizyjnych (screen: Youtube.com/Polska Fundacja Narodowa)

Aktor Jean Reno wystąpił w świątecznym spocie promującym Polskę, przygotowanym przez Polską Fundację Narodową.

Reno gra w reklamie dziadka opowiadającego wnuczce o polskich tradycjach świątecznych, potrawach, lepieniu bałwana i zabawach na śniegu. Po stronie PFN producentem spotu jest Piotr C. Śliwowski.

Spot publikowany jest w mediach społecznościowych, a także emitowany w polskich i zagranicznych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TV Trwam, TV Republika).

(IKO, 21.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo