Robert Mazurek "robi sobie wolne" od wywiadów w "DGP"

Robert Mazurek prowadzi "Poranną rozmowę RMF FM" i publikuje felietony w "Plusie Minusie" (screen YouTube.com/Fakty RMF FM)
Wywiady przeprowadzane przez Roberta Mazurka przestały ukazywać się w "Dzienniku Gazecie Prawnej" (Infor Biznes). Dziennikarz napisał na Twitterze, że "wziął sobie wolne".
"Wszystkich dopytujących o moje wywiady w »Dzienniku«, których tam nie ma informuję, że wziąłem sobie wolne. Po 12 latach uznałem, że mnie się należy. Czy i kiedy wrócę okaże się. Serdeczności" - pisze Mazurek. Dopytywany o szczegóły mówi, że nie ma nic więcej do dodania.
Mazurek publikował wywiady w weekendowych wydaniach "DGP" od lutego ubiegłego roku (ostatni ukazał się 16 listopada). Współpracuje z redakcją, ale nie jest jej etatowym pracownikiem. Według informacji "Presserwisu" dziennik jest zainteresowany utrzymaniem tej współpracy i liczy na kolejne wywiady Mazurka. Redaktor naczelny "DGP" Krzysztof Jedlak informuje krótko, że współpraca z dziennikarzem trwa i więcej nie komentuje.
Mazurek publikuje felietony w "Plusie Minusie", weekendowym dodatku do "Rzeczpospolitej" (Gremi Media). Prowadzi również "Poranną rozmowę RMF FM". We wrześniu został społecznym rzecznikiem Polskiego Towarzystwa Onkologicznego.
(KW, 07.12.2018)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY
"Fakt" liderem sprzedaży dzienników w październiku

Średnia sprzedaż "Faktu" była o 8,52 proc. niższa niż w październiku ubiegłego roku. (fot. okładka dziennika "Fakt")
W październiku liderem sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich był "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Wszystkie tytuły zanotowały spadki.
Średnia sprzedaż ogółem "Faktu" wyniosła w październiku 226 263 egz. i była o 8,52 proc. niższa niż w październiku 2017 roku. Na drugim miejscu znalazł się "Super Express" (ZPR Media) – 113 064 egz. (spadek o 6,72 proc.). Trzecią pozycję zajęła "Gazeta Wyborcza" (Agora) – 91 883 egz. (spadek o 10,03 proc.).
Największy spadek – o 15,29 proc. – zanotowała "Gazeta Polska Codziennie" (Forum), której średnia sprzedaż ogółem wyniosła w październiku 14 742 egz., a następnie "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) – 21 978 egz. (spadek o 12,67 proc.).
(KW, 07.12.2018)
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
