Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orlen nie zdradza, ile zapłaci za sponsorowanie zespołu Kubicy

Robert Kubica po raz pierwszy wystartuje w marcu na torze w Melbourne (fot. materiały prasowe teamu Williams Martini Racing)

Polski Koncern Naftowy Orlen potwierdził, że został oficjalnym partnerem zespołu Williams Martini Racing, w którym w przyszłym sezonie Formuły 1 będzie jeździł Robert Kubica. Nie podano szczegółów finansowych umowy.

Logotyp PKN Orlen pojawi się na bolidach Williams Martini Racing, na kaskach i kombinezonach kierowców, mechaników, a także odzieży personelu zespołu.

Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen, podkreślił, że ta współpraca „otwiera nowy rozdział w budowaniu globalnego zasięgu marki”. Przypomniał, że Orlen ma aktywa w pięciu krajach Europy i Ameryki Północnej, a produkty koncernu dostępne są w ponad 90 krajach świata.

Spółka nie odpowiedziała na pytania „Presserwisu” o wartość umowy. RMF FM podaje nieoficjalnie, że Orlen zapłaci 10 mln euro za cały przyszły sezon z możliwością przedłużenia umowy o kolejny rok.

W obecnym sezonie Kubica jest kierowcą testowym Williamsa. Jego nowy kontrakt ma obowiązywać od stycznia 2019 roku. Po raz pierwszy Polak wystartuje w marcu na torze w Melbourne (poza tym w 2019 roku odbędzie się jeszcze 20 wyścigów).

Zdaniem ekspertów z zakresu marketingu i konsultingu sportowego Robert Kubica wciąż jest silną i rozpoznawalną marką mimo jego nieobecności w F1 po wypadku sprzed ośmiu lat.

Prawa do transmisji wyścigów Formuły 1 w przyszłym sezonie ma Eleven Sports.

(PAZ, 30.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disneyowski Biały Królik w animacji Platige Image

Reklama jest dostępna w internecie oraz emitowana w kinach i telewizji (screen: Youtube.com/PlatigeImage)

Reklama zegarków Citizen „I’m late” to pierwsza odsłona współpracy marki z wytwórnią Disneya. Za przywrócenie do życia postaci Białego Królika z animacji „Alicja w Krainie Czarów” odpowiada warszawskie studio Platige Image.

Zespół Platige Image zajął się przygotowaniem modelu królika, jego animacją, renderingiem i kompozycją obrazu. Nad postacią zagubionego w czasie Białego Królika z animacji Disneya z 1951 roku pracował dwa miesiące.

Reklama jest dostępna w internecie oraz emitowana w dwóch wersjach, 15’ i 30’, w wybranych telewizjach, m.in. ABC i Fox, a także w kinach należących do grupy Screenvision.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest nowojorska agencja Townhouse, a proces postprodukcji skoordynowała Grey Group Poland.

(AMS, 03.12.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY